replica rolex

replica rolex
replica rolex

2016年1月8日星期五

Casio Shadow SHW-100

Als ik meer en meer horloges, is het duidelijk geworden dat het merk Casio heeft geproduceerd zoveel verschillende lijnen / reeksen van horloges, en dat velen van hen zo duister dat hun geschiedenis is een mysterie waren.
Today's horloge is een Casio model uit een serie genaamd Shadow. Ik ben niet in staat om iets over het bereik zelf wel kunnen vinden, als de enige andere modellen die ik online te vinden zijn puur horloges te koop. Wat ik weet is dat er verschillende ( minstens 3) verschillende modellen in de schaduw bereik, en elk van hen had een wijzerplaat als de primaire tijdweergave.
Dit model is een 3 handontwerp wijzerplaat met een Casio 1307 kwarts module. De styling is zeer industriële met veel blootgesteld bouten (voor cosmetische effect) en vooruitstekende plastic 'roosters'. Het is een Illuminator model, dat een markt suggereert buiten Japan als die worden doorgaans genoemd Foxfire. Bij het indrukken van het licht, Shadow verschijnt het woord aan de overkant van de wijzerplaat, geschreven in een zeer gestileerde lettertype. De wijzerplaat heeft ook de naam Shadow normaal geschreven in de buurt van de bodem, samen met de naam Illuminator en dat het 10 bar waterbestendig (bij gebruik van bar misschien suggereren Amerikaanse markt). De rug heeft dezelfde informatie, alsmede zeggen het is een Koreaanse module en is gevat in Maleisië.
Van wat ik heb gelezen, de Koreaanse modellen begon in de jaren '80, en de Maleisische Casio's onlangs weer, dus het enige wat ik kan vinden over de datum is dat het waarschijnlijk uit de jaren '90 op zijn vroegst, maar is niet een stroom range.
Bekijk meer rolex imitatie en chopard imperiale replica

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge