replica rolex

replica rolex
replica rolex

2015年12月31日星期四

Module - Crown gedraaid bezel horloge

Vandaag ben ik met één van de mysterie mode horloges van mijn collectie.
Dit is mijn derde horloge van een reeks genaamd Module. Het assortiment heeft vrijgegeven een breed scala van verschillende ontwerpen, zoals je kunt zien in mijn posts, en lijkt een aantal gemeenschappelijke ontwerpen met een paar andere mysterie fashion delen horloges (-meer van dit wil worden geopenbaard als ik post de horloges in kwestie). Module horloges worden geproduceerd door Poll Position Co Ltd, die ook een beetje een mysterie. Er zijn een paar bedrijven online die zeer vergelijkbare namen hebben, en de dichtstbijzijnde mogelijkheid lijkt een te zijn Osaka gevestigde onderneming die Lip horloges distribueert en wordt aangemerkt als een precisie-apparatuur fabrikant, maar ik heb nog steeds niet in staat om dit absoluut bevestigen geweest. Het enige Engels koppelingen ik gevonden voor Poll Position en Module samen eigenlijk linken naar dit blog ...
Het horloge is een 3 draaiknop design horloge met een quartz uurwerk. Het heeft een ronde draaiknop op een rechthoekige kast en een zwart lederen band met een breed panel van leer over de rug van het horloge. Kijkend naar het horloge, een ongebruikelijke ding vangsten uw oog - dit horloge heeft twee kronen, een op de 3 uur positie, en een bij 4:00 De kroon op de 3 uur positie is een normale kroon voor het instellen van de tijd, maar de onderste kroon eigenlijk draait. de ring achter het glas. Dit ontwerp van de draaibare ring is als een ontwerp gebruikt door de high-end Citizen wereld tijd horloges, maar op dit horloge, de bezel heeft slechts 5 minuten (of tweede) markers met getallen alleen 0, 5, en 10.
Ik heb het horloge in een volledig nieuwe aandoening onlangs, dus ik denk dat het niet zo oud.
Bekijk meer rolex nep en replica chopard ice cube

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge